30946
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, we wszystkich systemach medialnych- europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zarówno rozwiązań technologicznych, jak i, co szczególnie istotne, modeli organizacyjnych i biznesowych, regulacji prawnych, kultury, szkoły dziennikarstwa czy wreszcie nawyków odbiorców. Do wszystkich tych aspektów produkcji telewizyjnej autorka się odnosi, wykorzystując dane pochodzące z wiarygodnych źródeł: raportów Federalnej Komisji Komunikacji oraz renomowanych amerykańskich i europejskich ośrodków badawczych. [okł.]
Status dostępności:
Oddział dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej