Monnerot-Dumaine Isabelle
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Oddział dla Dzieci
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(655)
Kochanowski Jan
(469)
Monnerot-Dumaine Isabelle
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Zarawska Patrycja
(124)
Czechowicz Józef
(119)
Fabianowska Małgorzata
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Nożyńska Agnieszka
(100)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sienkiewicz Henryk
(84)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(83)
Roberts Nora (1950- )
(83)
Sekuła Elżbieta
(81)
Szal Marek
(80)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Webb Holly
(69)
Lange Antoni
(65)
Drewnowski Jacek (1974- )
(63)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Mróz Remigiusz (1987- )
(58)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(58)
Prus Bolesław (1847-1912)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Podsiadło Jacek
(55)
Popławska Anna
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(51)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(51)
Grimm Jacob (1785-1863)
(50)
Polak Kamil
(50)
Szulc Andrzej
(50)
Wiedemann Adam
(50)
Christie Agatha (1890-1976)
(49)
Michalak Katarzyna (1969- )
(49)
Mirandola Franciszek
(49)
Steel Danielle
(49)
Chotomska Wanda (1929- )
(48)
Hanna Gąssowska
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Żeromski Stefan
(48)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(47)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Olejnik Donata
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Siewior-Kuś Alina
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Rzehak Wojciech
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Włodarczyk Barbara
(44)
Fabisińska Liliana (1971- )
(43)
Kraśko Jan (1954- )
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(42)
Pintara Maciej
(42)
Urban Miłosz
(42)
Świetlik Maria
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(41)
Steel Danielle (1948- )
(41)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(3)
Temat
Rodzeństwo
(3)
Samodzielność
(2)
Zabawa
(2)
Edukacja
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Owoce
(1)
Pewność siebie
(1)
Rozmowa
(1)
Warzywa
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Moja Kolekcja Montessori)
Na okładce: Pedagogika Montessori na co dzień!.
Dla Marii Montessori być wolnym nie oznacza robić wszystko, co się chce; jest to raczej "umiejętność zaspokajania swoich najważniejszych potrzeb bez zależności od bezpośredniej pomocy drugiej osoby".
Zdobywanie autonomii jest podstawą pedagogiki Montessori. Dla dziecka podstawowe znaczenie ma nauka samodzielnego wykonywania czynności(ubieranie się, nalanie sobie napoju, posprzatanie itp.) nawet jeśli może się to okazać trudne lub stanowić źródło pomyłek. To najlepsza metoda rozwoju!.....[okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moja Kolekcja Montessori)
Na okładce: Pedagogika Montessori na co dzień!.
Dla Marii Montessorii celem edukacji nie jest przekazanie dziecku jak największej ilości informacji, ale raczej wzmocnienie jego naturalnej ciekawości świata. Aby to osiągnąć, należy stworzyć dogodne warunki, dające mu możliwość obserwacji i samodzielnego wyciągania wniosków.
Obserwacja przyrody sprzyja następującemu rodzajowi doświadczeń: oglądanie przez lupę pszczół, które zbierają pyłek kwiatowy, delektowanie się dojrzałymi truskawkami i uczestniczenie w programie deseru, organizowanie pikniku i nie tylko Artur i Basia uczą się dzięki temu wielu rzeczy. To najlepsza metoda rozwoju![okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moja kolekcja Montessori)
Na okładce: Pedagogika Montessori na co dzień!.
Dla Marii Montessori celem edukacji nie jest przekazanie dziecku jak jakwiększej ilości informacji, ale raczej wzmocnienie jego naturalnej ciekawości świata. Aby to osiągnąć, należy stworzyć dogodne warunki, dające mu możliwości obserwacji i samodzielnego wyciągania wniosków.
Umiejętność komunikowania się jest konieczna do prawidłowego kształtowania swojej osobowości. To właśnie rozmawiając, wymieniając poglądy i spostrzeżenia dziecko lepiej poznaje siebie innych: kłótnia często wynika z jedynie z nieporozumienia, które można łatwo wyjaśnić, jeśli potrafimy ze sobą rozmawiać, słuchając i szanując się wzajemnie. To najlepsza metoda rozwoju! [okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IN (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej